۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۲۳۱۵۷
عضو مجمع خیرین ازدواج همدان:

مسؤولان بستر ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند

گلستانی گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های مجمع و نبود اشتغال امید است که ارگان های ذیربط بستر فعالیت و اشتغال را برای رسیدن به زندگی جوانان فراهم کنند.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سعید گلستانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در جلسه مجمع خیرین ازدواج استان همدان که صبح امروز برگزار شد ابراز داشت: این مجمع از سال 94 برگزار شده که با هدف کمک به امر ازدواج و توسعه آسان و پایدار آن فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به فعالیت های این مجمع خاطر نشان کرد: برنامه ریزی در جهت ازدواج جوانان و مشاوره های قبل و بعد از ازدواج از فعالیت هایی است که این نهاد بر عهده دارد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برگزاری 16 جلسه پیش از این خبر داد و گفت: این جلسات برای ایجاد شرایط سازمانی و هماهنگی با ارگان های مختلف برگزار شده است.

 

وی در ادامه به برخی از فعالیت های این مجمع اشاره کرد و گفت: در سال گذشته سی و سه میلیون تومان از هدایای مردمی جذب شده است و برخی از نهادها مانند شورای شهر و فرمانداری نیز مبالغی را تأمین کرده اند.

 

گلستانی خاطر نشان کرد: اعزام حدود 30 زوج جوان به مشهد مقدس از جمله فعالیت های این مجمع بوده است و لازم است برای اطلاع از ماهیت این مجمع رسانه ها نیز در این عرصه فعالیت کنند.

 

وی به هدف از برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی و تحقیقاتی و کمیته صدور احکام و ساماندهی خیرین از دستور کارهای این مجمع است که باید درباره آن تصمیم گیری شود.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در پایان ابراز داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های مجمع و نبود اشتغال امید است که ارگان های ذیربط بستر فعالیت و اشتغال را برای رسیدن به زندگی جوانان فراهم کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات