۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۴۲۳۱۰۵
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

قطع یارانه ها اشتباه است

معاون پارلمانی رییس جمهور سابق گفت: این کار غلطی است که یارانه را قطع می کنند؛ دریافت یارانه حق این مردم است، اما جالب است که در این دولت آقایان هم یارانه را قطع می کنند و هم محصولات را گران می کنند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور سابق، دوشنبه شب در جمع پرشور اهالی منطقه بایرام تبریز، اظهار داشت: مردم ما روحیه انقلابی و شهادت طلبانه خود را حفظ کرده اند.

 

وی با بیان این‌که تشیع پیکر شهید مدافع حرم در تبریز نشان داد جوانان ما بهترین جوانان هستند، ابراز داشت: جوانان ما هنوز انقلابی و با ایمان هستند و با حضور در جبهه مقاومت از کیان اسلام و انقلاب صیانت و حفاظت می کنند.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر رفع مشکلات مردم و بهره گیری از تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم، ادامه داد: من خودم را به خاطر انتخاب گذشته شما مدیون می دانم، اساس اهداف ما حل مشکلات استان و مردم بود و این را تاریخ ثبت کرده است.

 

وی با اشاره به سمت خود در دولت قبل، خاطرنشان کرد: معاونت پارلمانی دولت کاری بسیار بزرگ بود و رییس جمهوری که بیش از 24 میلیون رای داشت به پشتوانه اعتماد شما این وظیفه خطیر را از بین 290 نماینده مجلس به بنده سپرد.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور سابق اذعان داشت: یکی از کارشناسان مشهور کشورمان وقتی هجمه های مغرضانه علیه بنده را دید یادداشتی تحت عنوان کارتابل تبریز را نوشت و گفت میرتاج الدینی در دفتر کارش کارتابلی مخصوص تبریز داشت و مشکلات استان و تبریز را به طور ویژه و مجزا پیگیری و حل می کرد.

 

وی با اشاره به مسأله یارانه ها، تصریح کرد: این کار غلطی است که یارانه را قطع می کنند؛ دریافت یارانه حق این مردم است، اما جالب است که در این دولت آقایان هم یارانه را قطع می کنند و هم محصولات را گران می کنند.

 

حجت السلام میرتاج الدینی با بیان این‌که هدفمندسازی یارانه ها یعنی ایجاد عدالت، ابراز داشت: با رشد 12 درصدی مصرف بنزین و افزایش 1 میلیون خودرو در سال ما باید امروز 140میلیون لیتر روزانه بنزین مصرف می کردیم و این کشورمان را فلج می کرد اما در زمان ما با ارائه کارت سوخت مشکلات و اسراف در زمینه بنزین حل شد، 67 هزار میلیارد تومان طبق گزارش مرکز پژوهش های مجلس سود عاید کشورمان شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار رای به بنده، 2 فرد متعهد و مجرب دیگر یعنی آقایان فرهنگی و سعیدی را هم فراموش نکنید تا در کنار دکتر بیگی بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون استانمان باشیم./202/854/ب1

ارسال نظرات