۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۲۳۰۷۹

دیدگاه های اندیشمندان روابط عمومی در یک کتاب

کتاب سال روابط عمومی 1394 از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شد.
کتاب سال روابط عمومی 1394

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «کتاب سال روابط عمومی 1394» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی دارای 144 صفحه رنگی در قطع رحلی است. کتاب سال روابط عمومی تحت مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 

این کتاب در یازده بخش تدوین شده است. کلیات، گفتگو، مقاله، گزارش، پژوهش، رویدادها، بین الملل، برگزیده‌ها، تازه‌های نشر، یادواره و معرفی انجمن متخصصان روابط عمومی از جمله فهرست این کتاب ارزشمند است.

 

کتاب ضمن مروری بر وقایع و رویدادهای سال روابط عمومی در ایران و جهان اعم از کنفرانس‌ها، سمپوزیوم‌ها، گردهمایی‌های علمی و تخصصی روابط عمومی، آسیب‌شناسی از وضعیت روابط عمومی کشور و موانع توسعه آن و نیز راهکارهای پیش روی، برای اعتلای آن ارائه می‌دهد.

 

کتاب صرفاً به محتویات خبری و آموزشی نمی‌پردازد بلکه دارای برترین مقالات روابط عمومی روز جهان، گزارشی از مباحث روز روابط عمومی در ایران و جهان از نقش و جایگاه روابط عمومی در دوران پساتحریم تا قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تهیه و تدوین مقالاتی از روابط عمومی و رسانه های جدید تا ساختار و آینده‌نگری آن، ارائه نتایج پژوهش های داخلی و خارجی، سخنرانی، گفتگو، یادمانی از دکتر کاظم متولی و استاد تیتر حسین قندی و تازه‌های نشر روابط عمومی منتشر شده است. در پایان هم به معرفی انجمن متخصصان روابط عمومی و برنامه‌های پیش روی این انجمن می‌پردازد.

 

در بخشی از دیباچه این کتاب که به قلم رییس انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شده، آمده است: «جامعه روابط عمومی ایران در سال 94 با رویدادهای مختلفی روبه‌رو بود از تلاش برای اجرایی  شدن بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر لزوم جذب و به کارگیری نیروهای کارآمد در واحدهای روابط عمومی تا تنزل جایگاه روابط عمومی ها در استانداری های کشور، فراز و نشیب هایی که گاه حکایت از امید به توسعه و پیشرفت روابط عمومی را داشت و گاه ناامیدی و از دست  رفتن اقتدار و جایگاه را گوشزد می‌کرد.»

 

کتاب سال روابط عمومی سعی کرده  که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره‌مند شود.

 

این کتاب به صاحب امتیازی انجمن متخصصان روابط عمومی، زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیریت سید شهاب سید محسنی - مهدی باقریان در قطع رحلی در 144 صفحه به بهای 25 هزار تومان منتشر شده است./998/د102/ق

منبع: انجمن متخصصان روابط عمومی

ارسال نظرات