۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۲۳۰۵۱
فرمانده سپاه استان البرز:

بی‌تفاوتی دولتمردان در برابر رأی دادگاه آمریکا قابل قبول نیست

فرمانده سپاه استان البرز گفت: متاسفانه هیچ جرأتی در دولتمردان جهت مقابله با رای دادگاه در آمریکا و دفاع از حقوق مردم ایران مشاهده نمی‌شود و بی‌تفاوتی آن‌ها یک ننگ بزرگ است.
آمریکا و ابران

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، سردار علی استاد حسینی در جمع پایوران و کارکنان سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در حسینیه کریم اهل بیت(ع) با اشاره به بلوکه شدن 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا و بیان اینکه از زمانی که پای آمریکا به ایران باز شد تا به حال جز جنایت اقدام دیگری انجام نداده است، اظهار داشت: آمریکا مظهر جنایت در کل جهان است و دستانش به خون مسلمانان دنیا آغشته شده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هرچه فریاد دارید بر سر این شیطان بزرگ بکشید، افزود: هریک از دولتمردان در سالهای اخیر که سرکار آمدند معتقدند که مشکلات ایران با ارتباط با امریکا حل می‌شود و این درحالی‌ است که این یک اشتباه محض است.

 

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد ما را زیر دست و پای خود له کند و اگر قرار بود ما با آمریکا ارتباط داشته باشیم پس چرا انقلاب کردیم؟

 

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه کسانی که دل به آمریکا بستند می‌دانند که این دولت خبیث چه جنایاتی انجام داده است، گفت: روزی که ظریف در نیویورک با جان کری ملاقات داشت، دادگاه رای را به نفع آمریکا صادر کرد.

 

سردار استاد حسینی تصریح کرد: متاسفانه هیچ جراتی در دولتمردان جهت مقابله با این رای دادگاه و دفاع از حقوق مردم ایران مشاهده نمی‌شود و بی‌تفاوتی آنها یک ننگ بزرگ است.

 

وی گفت: آمریکا با دشمنی که با ایران دارد قصد خشکاندن ریشه کشورمان را دارد و هر روز نیز بر بدعهدی آن افزوده می‌شود.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به افتتاح کارخانه سیگار در اشتهارد، آن را متناقض با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این اقدام در راستای هدر دادن منافع ملت ایران است و امروزه ملت ایران باید به میدان بیایند و درباره دزدی آشکار آمریکا اعتراض کنند./922/101/ب3

ارسال نظرات