۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۲۳۰۰۲
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

تربیت مدافعان حرم خاری در چشم دشمنان است

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران گوشه ای از بهشت است، گفت: امروز سپاه پاسداران محل تربیت مدافعان حرم و سربازان امام زمان است و این امر همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام غلامرضا گودرزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ظهر امروز در حسینیه ثارالله ابراز داشت: به مدت 10 سال توفیق خدمت در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه را برعهده داشتم و در طول این مدت در انجام رسالت خود در حد توان کوتاهی نکردم.


وی افزود: خوشبختانه مردم کرمانشاه مردمی دین پذیر هستند و با توجه به اشتیاق یادگیری دین در استان، با شوق و تلاش دوچندان انجام وظیفه کردم و آموخته های خود را در اختیار دیگران قرار دادم.


حجت الاسلام گودرزی با اشاره به روایتی تصریح کرد: سپاه پاسداران گوشه ای از بهشت است زیرا همواره محل اعزام دلاورمردان و شهدای اسلام به مقابله با کفار بوده است.


نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بیان داشت: امروز سپاه پاسداران محل تربیت مدافعان حرم و سربازان امام زمان (عج) است و این امر همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام است.


حجت الاسلام علی مراد یوسفی راد نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در این مراسم عنوان داشت: با تلاش مضاعف و بهره گیری از بصیرت در مقوله سیاسی، امنیتی و فرهنگی در جهت تحقق اهداف نظام در استان گام برخواهیم داشت.


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام گودرزی اذعان داشت: تلاش های صورت گرفته در استان شایسته قدردانی است و تلاش بر این است این اقدامات شایسته ادامه داشته باشد.


حجت الاسلام یوسفی راد اظهار داشت: با حمایت های سپا پاسداران می توان در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب گام برداشت و به پیروزی های چشمگیری دست یافت.


وی در پایان گفت: با طلب استمداد از شهدا دست یاری به سوی همرزمان شهدا و سبز پوشان وطن  دراز می کنم و امید است امانتدار و خادم خوبی برای این مسؤولیت باشم./202/857/ب1

ارسال نظرات