۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۹۸۷
عالم اهل سنت لبنان:

ارتش نماد وحدت لبنان است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تاکید کرد که ارتش باید از سوی تمام احزاب و گروه ها حمایت شود تا بتواند با قدرت از کشور در برابر دشمنان تکفیری حراست کند.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در نشست دوره ای این جنبش که در منطقه عکار برگزار شد، گفت: باید اقدام شرکت ماهواره ای نایل ست مبنی بر متوقف کردن پخش شبکه المنار به عنوان یک اقدام علنی در نقض آشکار حقوق مردم لبنان معرفی شود.

 

وی به عملیات های موفقیت آمیز ارتش لبنان و گروه های مقاومت علیه گروه های تکفیری اشاره و تاکید کرد: همه گروه ها و نیروها باید پشتبیان ارتش باشند و نیازهای نظامی و حمایت های سیاسی آن را تامین کنند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: ارتش نماد وحدت ملت لبنان است چرا که مردم ما با هر قومیت و مذهبی از این نهاد نظامی حمایت کرده و آن را سد مستحکمی در برابر نفوذ دشمنان می دانند.

 

 رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تصریح کرد: مردم ما قدردان خدمات ارزنده نیروهای مقاومت هستند و می دانند حضور مقاومت در سوریه در حقیقت برای حفظ آرامش و امنیت در لبنان است.

 

شیخ ماهر عبدالرزاق در پایان از علمای اسلام خواست که با مبنا قرار دادن گفتمان وحدت، یکپارچکی و همدلی را میان آحاد افراد جامعه حاکم کنند و نگذارند دشمن با فتنه افروزی و تفرقه افکنی پروژه های شوم خود را پیش ببرد./1321/ب902/د

 

ارسال نظرات