۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۲۲۸۶۰
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ترویج ارزش های اسلامی مانع گسترش فرهنگ غربی در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نفوذ فرهنگ غلط غربی در الگوهای اسلامی و ارزشی، گفت: ترویج ارزش های اسلامی مانع گسترش فرهنگ غربی در کشور است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، عصر امروز در جمع دانشجویان شهرستان نیر با اشاره به توطئه های دشمنان برای نفوذ به جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز در صددند تا با ترفندها و حیله‌های مختلف در جوامع اسلامی و به خصوص ایران اسلامی نفوذ کنند و بتوانند سبک زندگی مردم را تغییر دهند.

 

وی افزود: مردم باید درباره نفوذ و توطئه های دشمنان هوشیار باشند تا دشمن نتواند از خلاهای موجود در کشور استفاده کند.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به تبعیت برخی افراد از الگوهای غربی، گفت: نباید این فرهنگ غلط در الگوهای اسلامی و ارزشی ما نفوذ کرده و ریشه بدواند که دانشجویان در این زمینه نقش و تاثیر بسزایی داشته و می‌توانند با توسعه و ترویج ارزش‌های ایرانی و اسلامی از ترویج فرهنگ غلط غربی جلوگیری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه باید دانشجویان الگوهای خود را در داخل کشور جستجو کنند، بیان کرد: اندیشمندان و دانشمندان برجسته و بنام کشور و علمای اسلامی بهترین الگو برای دانشجویان بوده که باید تلاش کنند از این افراد در زندگی خود الگوبرداری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی، تصریح کرد: عمل به واجبات دینی از مهم ترین تاکیدات در اسلام بوده که سبب دوری انسان از تعلقات دنیوی و نزدیکی به معبود می‌شود و باید تلاش کنیم تا با آراستن خویش به این شاخصه‌ها زمینه نزدیکی به خداوند را فراهم کنیم.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در ماه های رجب و شعبان در راستای توسعه و تعالی روحی و معنوی و آمادگی برای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بهره‌مندی از داشته‌ها در مسیر تعالی انسان و رسیدن به سعادت از جمله مهمترین اهداف خلقت انسان بوده که برخی افراد بدون توجه به این امر و بهره‌مندی از آن از دنیا می‌روند.

 

وی با اشاره به نعمت‌های فراوانی که خداوند برای انسان‌ها ارزانی داشته است، گفت: نعمت‌های خداوند سفره پربرکتی بوده که در این دنیا پهن شده و هر کسی که تلاش کند به نحو احسن و مناسبی از این نعمت‌ها استفاده کند، به سعادت واقعی خواهد رسید./202/937/ب1

ارسال نظرات