۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۲۲۷۶۹
مدیر مدرسه علمیه الشتر:

حوزه های علمیه طلایه دار حفظ ارزش های اسلامی هستند

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر حوزه های علمیه را طلایه دار حفظ ارزش های اسلامی خواند و گفت: حوزه با تقویت باورهای دینی در جامعه و حرکت در مسیر ولایت باید خطر جریان نفوذ را کاهش دهد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه های علمیه در شکل گیری و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و به رهبری امام راحل نقش بسزایی داشتند.

 

وی با بیان این که اندیشه سیاسی نظام برخواسته از تفکر شیعه ناب است، افزود: رمز موفقیت ملت ایران در این است.

 

حجت الاسلام بابایی با اشاره به این که امروز دشمن از رمز موفقیت ملت ایران آگاه است، عنوان داشت: در زمینه های گوناگون به نظام و انقلاب ضربه بزند.

 

وی با اشاره به نقشه نفوذ دشمن و تلاش غرب برای ضربه زدن به ارزش ها و باورهای ملت ایران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره زنگ خطر نفوذ را در عرصه های گوناگون یادآور می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر اظهار داشت: رهنمودها و فرمایشات رهبری در زمینه های گوناگون چراغ راه مسؤولان و ملت و خنثی کننده دسیسه های دشمن است.

 

وی در ادامه حوزه های علمیه را طایه دار حفظ ارزش های اسلامی خواند و عنوان داشت: حوزه از ابتدا نقش روشنگری داشته و امروز نیز در سایه پیروی از فرمایشات رهبری در حفظ دستاوردهای انقلاب پیش قدم است.

 

حجت الاسلام بابایی با تأکید بر ضرورت فعالیت و هوشیاری حوزه های علمیه در برابر دسیسه های دشمن، ادامه داد: در حوزه های علمیه فعالیت های فراوانی در جهت مقابه با هجمه های دشمن صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به این مطلب که حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند، اظهار داشت: حوزه نباید رسالت مرزبانی خود را فراموش کند.

 

تقویت باورهای دینی مردم بهترین راه مقابله با نقشه نفوذ است

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر با بیان این که حوزه های علمیه و طلاب امروز در حکومت اسلامی آزادانه فعالیت می کنند، گفت: باید شکرگذار بود و قدر فرصت ها را بدانیم.

 

وی با تأکید بر این که حوزه باید به فکر مردم جامعه باشد، افزود: برای مقابله با جریان نفوذ طلاب، علما و حوزویان باید باورهای خویش و مردم جامعه را تقویت کنند.

 

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: باید ولایتمداری و ولایت پذیری را در جامعه تقویت و تبیین کنیم و تلاش کرد در مسیر ولایت گام برداشت./9459/302/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات