۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۸۸۹
امام جمعه بهشهر:

رأی دادن به افرادی که تخریب چهره می کنند حرام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه رأی دادن به کسانی که در صدد تخریب چهره افراد هستند را حرام برشمرد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اظهار داشت: رأی دادن به افرادی که تخریب چهره می کنند حرام است.

وی گفت: رفتار انتخاباتی منشوری قابل احترام است که باید رعایت شود و کاندیداها باید از وعده های پوچ و خالی پرهیز کنند.

امام جمعه بهشهر خطاب به کاندیداها ادامه داد: اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایید و با ارشادات مقام معظم رهبری و عقل خود تصمیم گیری نمایید و در دنیای عجیب امروز مراقب اعمال و رفتار و وعده ها باشید.

وی با محکوم کردن اظهارات امام جماعت مسجدالحرام در خصوص شیعیان اظهار داشت: آدم بی سوادی در مسجدالحرام شیعه را کافر می داند و این برگرفته از افکار آمریکایی این شخص است.

امام جمعه بهشهر در ادامه افزود: آمریکا بر آن است که پاکستان را خلع سلاح نمایند و با تحریم کشورها در پی توجیه عملکرد خود هستند چرا که بر آن باورند که مسلمانان نمی فهمند و باید بار کش باشند.

وی ادامه داد: بعد از پاکستان، افغانستان و عراق، نیز دچار بحران شدند که این مسأله بیانگر عدم انتخاب راه درست توسط مسلمین است و اینکه مسلمانان آن راهی را که باید نرفتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: محوریت اسلام در منطقه و جهان باید حفظ شود، چرا که دشمن ما دشمن خطر ناکی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اوباما را انسان نا اهلی دانست که با دو پهلو سخن گفتن بر آن است که به نفع خود بهره برداری نماید چرا که روزی می گوید زندان ها را ببندید و بار دیگر می گوید شکنجه را نشان ندهید.

امام جمعه بهشهر با اشاره به سفر رهبر مسیحیات کاتولیک دنیا از واتیکان به فلسطین، افزود: ملاقات وی با تنها خانواده اسیر یهودی و عدم دیدار با 11هزار اسیر دیگر بیانگر عدم مساوات در آن جوامع است.

وی گفت: سفر رهبری به کردستان نمونه بارز انصاف و عدالت در جامعه اسلامی است، این بهترین نمونه بارز در این فاصله زمانی است که با تمام روحانیون و افراد شیعه و سنی، یکسان ملاقات داشت.

خطیب جمعه بهشهر ادامه داد: مردم ما باید به خود ببالند که چنین بزرگان باقدرتی در جامعه اسلامی صاحب نام هستند.
ارسال نظرات