۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۷۳۸

سید عبد العزیز حکیم از حضور پرقدرت فراکسیون ائتلاف یکپارچه در انتخابات آتی پارلمان خبر داد

خبرگزاری رسا ـ رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق طی بیانیه ای از حضور مجدد و پرقدرت فراکسیون ائتلاف یکپارچه وابسته به شیعیان این کشور در انتخابات آتی پارلمان خبر داد.
سيد عبدالعزيز حكيم
 
به گزارش خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبد العزیز حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی و رهبر فراکسیون ائتلاف یکپارچه عراق طی بیانیه ای با اشاره به تلاشهای صورت گرفته توسط این فراکسیون جهت مقابله با چالشهای امنی و ثبات کشور ، مبارزه با تروریسم و گروههای تروریستی القاعده و بازماندگان حزب بعث ، تلاش برای استقلال عراق و خروج این کشور از بند هفتم سازمان ملل که این کشور را تحت نظر مستقیم سازمان ملل قرار داده بود بر تشکیل دوباره این فراکسیون برای حضور در انتخابات آتی پارلمان تاکید کرد.

وی در این بیانیه با اشاره به نزدیکی پایان دوره فعالیت پارلمان کنونی گفت : فراکسیون ائتلاف یکپارچه به عنوان بزرگترین فراکسیون پارلمان تلاشهای فراوانی را برای خدمت به ملت و کشور انجام داده است و با تاکید بر حضور گروههای مختلف سیاسی توانست دولتی ملی را تشکیل دهد.

سید عبد العزیز حکیم از چالشها و تهدیدهای پیش روی عراق یاد کرد و افزود : با وجود تلاشهای صورت گرفته ، بحران ها و چالشهای فراوانی کشور را تهدید می کند و گروههای سیاسی برای گسترش وحدت و برقراری امنیت و ثبات کامل در عراق باید تلاشهای بیشتری را انجام دهند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی تصریح کرد : فراکسیون ائتلاف یکپارچه با هدف ادامه خدمت به مردم و محقق شدن اهداف ملی در انتخابات آتی پارلمان با قدرت شرکت خواهد کرد.

وی حجت الاسلام و المسلمین شیخ همام حمودی رئیس هیئت روابط خارجی پارلمان را به عنوان نماینده خود برای گفتگو با گروههای حاضر در این فراکسیون برای حضور گسترده در انتخابات معرفی نمود.
ارسال نظرات