۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۷۳۲
یک کارشناس سیاسی :

ولایت شعاران آفت انقلابند

خبرگزاری رسا ـ یک کارشناس امور سیاسی در مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد گفت: ولایت شعاران با ولایت مداران متفاوتند؛ ولایت شعاران، آفت انقلاب و ولایت مداران، حامی انقلابند.
انتخابات
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سرهنگ خسروی، کارشناس سیاسی روز گذشته در نشست سیاسی در حوزه علمیه حضرت زینب (س) مشهد مقدس گفت: رویکرد رییس جمهور باید دینی باشد و با تهدید دشمن به راحتی از رویکرد خود عقب نشینی نکند.

خسروی افزود: مردم دار بودن، عدالت محوری، قاطعیت و سعه صدر داشتن از دیگر اولویت های گزینش رییس جمهور است.

این کارشناس سیاسی افزود: رییس جمهور باید فرد پرکاری باشد چون جامعه به رییس جمهور قاطع و پرکار نیاز دارد.

وی تبعیت از رهبری را اولویت مهم دیگری عنوان نمود و گفت: فردی باید گزینش شود که به جایگاه ولی فقیه و لزوم تبعیت از اوامر و نواهی ایشان اعتقاد و باور داشته باشد.
 
این کارشناس سیاسی یادآور شد: ولایت شعاران با ولایت مداران متفاوتند. ولایت شعاران، آفت انقلابند ولیکن ولایت مداران، حامی انقلاب می باشند. فردی که گزینش می شود نباید ولایت شعار باشد.

وی با اشاره به نامزدهای انتخاباتی گفت: همه آنهایی که توسط شورای نگهبان تایید می شوند، خوبند اما به حکم عقل و منطق باید فرد شایسته تر انتخاب گردد.

خسروی افزود: راه های مختلفی برای دستیابی به گزینه صحیح وجود دارد که بررسی سابقه نامزدها، حرف ها و برنامه هایشان و توجه به اطرافیان آنها از راه های روشن می باشد.

وی خاطر گفت: از همه راه ها مهمتر بررسی دیدگاه های رهبری است که باید فرد اصلح با دیدگاه های ایشان منطبق باشد.

وی همچنین مشورت با افراد متدین، متعهد، مطلع و انقلابی را راهی مناسب عنوان نمود.

خسروی در ادامه بر کسب معلومات سیاسی و عمومی طلاب تاکید کرد و گفت: طلاب علوم دینی باید در کنار تحصیل به مسایل سیاسی و اجتماعی جامعه نیز توجه نمایند و از اطلاعات و اخبار غفلت نکنند.

وی در پایان از حوزویان خواست هم خود حضور پرشور در انتخابات داشته باشند و هم دیگران را آگاه نموده و تشویق به حضور حداکثری نمایند.
ارسال نظرات