۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۳۶۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان:

مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب عمق‌بخشی به بصیرت سیاسی آحاد مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب را عمق بخشی، توسعه و تعمیق بصیرت سیاسی در بین آحاد مردم جامعه دانست.
حجت الاسلام سيد جواد علوي نماينده ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان حجت الاسلام سيد جواد علوي نماينده ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در نهمین همایش فرهیختگان، نخبگان و هادیان سیاسی بسیج سیستان و بلوچستان که با حضور فرماندهان سپاه سلمان و هادیان سیاسی شیعه و سنی، در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، حجت‌الاسلام سید جواد علوی، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، وظایف هادیان سیاسی را ایجاد سه عنصر ایمان، صبر و بصیرت در زندگی فردی و آحاد مردم بیان کرد و گفت: این سه عنصر سبب می‌شود که خداوند توان و قدرت ما را در مقابل دشمنان چندین برابر کند.

 

وی با تأکید بر این‌که هادیان سیاسی باید قالب‌ها را به مردم معرفی کنند، افزود: مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب عمق بخشی، توسعه و تعمیق بصیرت سیاسی در بین آحاد مردم جامعه است چرا که حکومت دینی، حکومت خدا بر مردم می باشد نه حکومت مردم بر مردم .

 

حجت‌الاسلام علوی در ادامه بیان داشت: در جامعه اسلامی و حکومت دینی باید حمایت و پشتیبانی از رهبر افزایش یابد تا به نظام اسلامی آسیبی وارد نشود حکومت و قدرت ابزار و وسیله‌ای است برای اجرای دستورات دینی و در این راستا هادیان سیاسی تفاوت‌های حکومت دینی با دین حکومت را برای مردم بیان کنند.

 

وی وحدت مردم را از عوامل تشکیل حکومت اسلامی در ایران بیان کرد و اظهار داشت: امّا رفته رفته با به‌وجود آمدن احزاب و گروه‌ها این وحدت، کم کم به اختلاف تبدیل شد.

 

حجت‌الاسلام سید جواد علوی یادآور شد: انقلاب اسلامی خودش برای اصلاحات بود؛ اما جریان سیاسی آمد و اصلاحات را برای خودش مصادره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: اصلاحات در بعضی از فرهنگ‌ها عین رستگاری است؛ اما ممکن است همین اصلاحات در فرهنگ‌های دیگر مانند فرهنگ آمریکا عین فساد و تباهی باشد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: اصلاحات آمریکایی سبب ترویج فساد و فحشا در دنیا شده است.

 

حجت الاسلام علوی در ادامه با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تأکید داشت: هادیان سیاسی نباید بر علیه و یا به نفع شخصی تبلیغ داشته باشند و نظر سپاه روی شخص خاصی نیست و هیچ‌کس حق ندارد، بگوید نظر مقام معظم رهبری و سپاه روی شخص خاصی است‌.

 

وی خاطر‌ نشان کرد: وظیفه ما هادیان سیاسی این است که رهنمودهای مقام معظم رهبری را برای مردم بیان کنیم.

ارسال نظرات