۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۳۶۱۳
مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه قم اعلام کرد؛

31 اردیبهشت ماه آخرین فرصت نام نویسی در حوزه‌های علمیه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه قم، ‌31 اردیبهشت ماه را آخرین فرصت نام نویسی در حوزه‌های علمیه اعلام کرد.
آزمون طلاب
حجت الاسلام حمید سرمدی،‌ مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: متقاضیان تا 31 اردیبهشت ماه فرصت دارند در مدارس علمیه سراسر کشور نام نویسی کنند.

وی با بیان این که نام نویسی در حوزه‌های علمیه از پانزدهم فروردین ماه آغاز شده است،‌خاطر نشان کرد: هنوز تاکنون هیچ تصمیمی برای تمدید زمان نام نویسی گرفته نشده است، از این رو امیدواریم متقاضایان در فرصت باقی مانده فرم ثبت نام را به این مرکز ارسال كنند.

حجت الاسلام سرمدی افزود: امسال برای نخستین بار پذیرش حوزه‌های علمیه به صورت اینترنتی صورت گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه علمیه به نشانی http://howzeh-qom.com/pages.aspx?pid=9 برای ورود به حوزه علمیه نام نویسی كنند.

وی یادآور شد: کسانی که امکان نام نویسی اینترنتی ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات پست در سراسر کشور، دفترچه راهنما را دریافت و اقدام به ثبت نام كنند، همچنین 300 مدرسه علمیه در کشور آماده پذیرش حضوری علاقه‌مندان است.

مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه قم اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه به صورت همزمان، یازدهم تیرماه برگزار و نتایج آن هستم مرداد از طریق سایت معاونت آموزش اعلام می‌شود.

ارسال نظرات