۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۵۸۴

معاونت سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با كتاب ده در ده به استقبال انتخابات می‌رود

خبرگزاری رسا ـ معاونت سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با ویژه برنامه‌های مختلف سیاسی از جمله انتشار کتاب ده در ده و بسته‌های سیاسی فرهنگی و لوح فشرده به استقبال دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می رود.
كتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمد قربانی مدیر مطالعات سیاسی نهاد گفت: در راستای ایجاد فضای با نشاط و پرتحرک برای شرکت دانشگاهیان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که طی روزهای آینده شاهد تحقق آنها خواهیم بود.
وی انتشار و توزیع کتاب ده در ده در سطح دانشگاه‌های کشور که در آن ده گفتار پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را یکی دیگر از این برنامه‌ها نام برد و افزود: این کتاب در ده بخش به موضوعاتی از قبیل دلایل حضور در انتخابات، ویژ‌گی‌های انتخابات ایران، وظایف مردم در انتخابات، ویژ‌گی‌های نامزد اصلح، انتظارات رهبری از رئیس جمهور آینده و... پرداخته است.
مدیر مطالعات سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین از تهیه و توزیع لوح فشرده «نمی‌دانم با این مردم چکار کنم» در سطح دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این فیلم حاوی موضع گیری‌های تلویزیون‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی علیه انتخابات اخیر است که نشان دهنده بغض آنان علیه مردم شریف و همیشه درصحنه ایران اسلامی است.
ارسال نظرات