۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۳۲۴
24 اردیبهشت ماه؛

سومین همایش همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، با عنوان اولویت ها و نوآوری ها، 24 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
سومین همایش همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برگزار می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ذوعلم، دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، امروز در نشستی با خبرنگاران گفت: سومین همایش سالانه همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با حضور دکتر علی احمدی وزیر آموزش و پرورش در قم برگزار می شود.

وی افزود: این همایش 24 اردیبهشت ماه به مدت یک روز در دو شیفت صبح و عصر به صورت تخصصی و عمومی در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 20 با عنوان اولویت‌ها و نوآوری‌ها در ستاد همکاری ها برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، خاطر نشان کرد: آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه علمیه قم، آیت الله حائری شیرازی، امام جمعه سابق شیرازی، دکتر غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری و دکتر علی احمدی، وزیر آموزش و پرورش سخنرانی کنند.

وی ادامه داد: همچنین میزگرد تخصصی با حضور پژوهشگران حوزه و آموزش و پرورش در کارگروه های تخصصی «تبلیغ و پرورشی»، «آموزش و نیروی انسانی» و «پژوهش و تولید مواد و رسانه ها » در این همایش برگزار و از سوی کارشناسان حوزوی در هر رشته سه مقالات پژوهشی ارائه می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای دو ساله کمیته های همکاری سازمان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان ها در حاشیه این همایش برپاخواهد شد.
ارسال نظرات