۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۰
امام جمعه شهرستان نیکشهر:

جریانات سیاسی در تبلیغات انتخاباتی سیاه نمایی نکنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نیکشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نامزدها و جریانات سیاسی به جای سیاه نمایی، به بیان نقاط قوت خود بپردازند تا اگر به قدرت رسیدند از گفتار خود پشیمان نشوند.
امام جمعه نيکشهر
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی امام جمعه نیکشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبیین نقش بى‏نظیر و تعیین کننده ملت در انتخاب مسؤولان بخش های مختلف و عرصه مدیریتى کشور تأکید کرد: به‏رغم تلاش دشمن براى خدشه‏دار جلوه دادن انتخابات در جمهورى اسلامى ایران، ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهورى، انتخاباتى مى‏آفریند که دشمن را خشمگین کند.

وی ادامه داد: دشمن بایک انتخابات موفق، سراسرى و پرشور مخالف است .

امام جمعه نیکشهر تصریح کرد: نباید نامزدها و جریانات سیاسی به گونه‌ای صحبت کنند که به سیاه نمایی نظام منجر شود وکاندیداها فقط باید به بیان نقاط قوت خود بپردازند تا اگر به قدرت رسیدند از گفتار خود پشیمان نشوند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: تکریم از حضرت فاطمه(س) تکریم از همه خوبى‏ها و ارزش‏هاست زیرا او بزرگ بانوى هستى است.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی در ادامه بیان داشت: زندگانی کوتاه آن حضرت به واقع آنچنان پرحاصل و با معنویت و همراه با شعور و درایت بود که به حق ایشان آئینه تمام نمای فضائل بشری لقب گرفت و آنچنان ابعاد وسیع شان پربرکت شد که مادر نبوت، همسر امامت و کوثر ولایت نامیده شد.

خطیب جمعه نیکشهر در بخش دیگری از خطبه ها حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی همچنین با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو در پى فتواى آیت‏الله مجاهد میرزا محمدحسن شیرازى خاطر نشان کرد: خصلت ذاتى پیروان فاطمه زهرا (س)، تبعیت از ولایت وقیام در برابر دیکتاتورى و ظلم است.
ارسال نظرات