۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۶۰
از سوی پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

35 اثر جدید در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ بیش از 35 کتاب در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی رونمایی می شود.
پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي
 
حمید رضا صادقی، مدیر بازرگانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از ارائه بیش از 35 اثر در گروه های مختلف علمی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.
وی افزود: «پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی» متشکل از پژوهشکده حکمت و دین پژوهی، پژوهشکده نظام های اسلامی، پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی، پژوهشکده دانشنامه نگاری، کانون اندیشه جوان و نیز سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که انتشارات فرهنگ و اندیشه اسلامی تا کنون بیش از 665 عنوان کتاب و مجله تخصصی وارد بازار نشر کرده است.
وی یکی از پرفروش ترین کتاب های این مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی را، کتاب «تاریخ تحلیلی ـ انتقادی فلسفه اسلامی»، تالیف دکتر سید یحیی یثربی بیان کرد و ابراز داشت: کتاب «جهانی شدن و اسلام سیاسی در ایران» این انتشارات نیز در سومین جشنواره کتاب دین مورد تقدیر قرار گرفت.
 
سید غلامرضا حسینی،مدیر عامل انتشارات نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اهداف حضور در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب را عرضه مستقیم آثار و اطلاع از نیاز مخاطب کتاب و رقابت مفید و سالم با سایر انتشارات بیان کرد.
گفتنی است تمامی محصولات انتشارات فرهنگ و اندیشه اسلامی با 25 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب ارائه و توزیع می گردد.
ارسال نظرات