۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۹۲۰
با حضور مهدوی، قائم مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی؛

دفتر ارتباط مردمی میرحسین موسوی در گلوگاه آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ دفتر ارتباط مردمی میرحسین موسوی در شهرستان گلوگاه با حضور قائم مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، آغاز به کار کرد.
دفتر ارتباط مردمی میرحسین موسوی در گلوگاه آغاز به کار کرد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، با حضورمحمد رضا واعظ مهدوی، قائم مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، دفتر ارتباط مردمی میرحسین موسوی در گلوگاه آغاز به کار کرد.
 
محمد رضا واعظ مهدوی، قائم مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، درمراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی میرحسین موسوی در مسجد جامع گلوگاه، اندیشه قالب ما، اصلاح طلبی اصولگرایی، وبرعکس است و ما با این اندیشه قالب خود برآن هستیم تا انقلاب اسلامی به رجعت برسد.

وی گفت: اصلاح یعنی بازگشت به فطرت اولیه و الهی، تا درمسیر کمال قرار گرفته و هدایت شود.

قائم مقام ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، در خصوص ستادهای انتخاباتی این دوره در سطح کشور اظهارداشت: به طور کلی شعار ایشان با هر ایرانی یک ستاد تعریف شده است و برای ما به تعداد افراد در مازندران یک ستاد وجود دارد که با انسجام این کار انجام خواهد شد.

واعظ مهدوی گفت: اقبال مردم و اظهار تمایل آنان درسفرهای اخیر به طیف ما موجب دلگرمی ما است تا به وسیله احساس مسؤولیت و توانمندی های اجتماعی فعال شود.

وی ادامه داد: دراکثر شهرستان ها این دفاتر درحال تشکیل است که سپس در بخش ها، شهر ها و روستاها و حتی در حوزه های کاری همچون بازار و کارخانجات جهت سازمان دهندگی فعال خواهد شد.

واعظ مهدوی با اشاره به این‌که این فعالیت ها شاید بخشی به شرایط خاص انتخابات باشد، خاطر نشان کرد: بخش مهمی از این فعالیت ها، برای احیای گفتمان میرحسین موسوی در خصوص اصولگرایان و اصلاح طلبان صادق است که باید تفهیم شود که این دو گروه با هم فرقی ندارند.

وی ادامه داد: آگاه کردن کشور ما نیازمند نیروهای بسیار زیادی دارد و ما آنقدر پتانسیل نداریم که بی مهری نموده ومیدان فعالیت ندهیم.

واعظ مهدوی یادآور شد: سرمایه انسانی ارزش بیشتری از فیزیکی دارد، و باید از تجربه وتخصص وسرمایه انسانی مدیریتی استفاده نماییم اما درکشور ما با این سرمایه بی مهری می شود.

وی افزود: گفتمان اصلاح طلبی اصولگرایی و یا اصولگرایی اصلاح طلبی، یک گفتمان استراتژیک است که با استفاده از توان مدیران توانمند، بر آنیم تا مشکلات توسعه کشوررفع گردد.

وی ادامه داد: برای اداره جامعه باید تدبیر لازم اندیشیده شود واز تجربه گذشته، تجربه اندوزی شود تا دچار خسران نشویم، و با استفاده از قناعت، همبستگی، وحدت، عدل و داد موفقیت های بیشتری کسب كنیم.
ارسال نظرات