۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۲۵۶
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

سي ميليون سايت غیراخلاقی تغيير باور هاي فرهنگي ملل را هدف گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سي ميليون سايت غیراخلاقی تغيير باور هاي فرهنگي ملل را هدف گرفته اند.
سي ميليون سايت غیراخلاقی تغيير باور هاي فرهنگي ملل را هدف گرفته اند
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نقش كليدي در بينش سياسي و بصيرت دادن به مردم در صحنه انتخابات دارد.
 
وي فعاليت هاي عقيدتي و فرهنگي را يكي ازمهمترين فعاليت هاي سپاه پاسداران برشمرد و تصريح كرد: اعتقادات مبتنی بر قرآن و قرآن‌آموزی در سپاه بسيار توجه مي شود.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران همچنين از آموزش بیش از 500 مربی بسیجی‌، فعالیت بیش از 400 هادیان سیاسی که هدایت رده‌های مختلف، آموزش ضمن خدمت برای ارتقای درجه، اجراي برنامه‌های متمرکز فرهنگی به صورت هفتگی، برگزاری همایش‌های سیاسی و عقیدتی‌، پاسخ به شبهات سیاسی و اعتقادی و در اختیار قرار دادن اخبار مهم کشور و دنیا به کارکنان سپاه و بسیج را از ديگر اقدامات صورت گرفته توسط بخش عقيدتي سپاه استان اعلام كرد.
 
حجت الاسلام گواهي همچنين با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اصلاح الگوي مصرف»، از تشكيل کارگروهی در مجموعه سپاه در اين خصوص خبرداد و گفت: اين كارگروه می‌تواند در بحث مهندسی فرهنگی در این بخش فعالیت کند.
 
وي همچنين ادامه داد: اصلاح مصرف به هیچ عنوان عدم استفاده در مورد نیازهای ضروری نیست بلکه استفاده احسن باید در دستور کار قرار گیرد.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران يكي از برنامه ها و فعاليت هاي دشمن را تغيير باورهاي فرهنگي مردم جامعه دانست و افزود: در حال حاضر سي میلیون سایت مستجهن در دنیا فعال شده که سعی می‌کنند از لحاظ فرهنگی جوامع را مورد حمله قرار دهند و آنها را از درون از هم بپاشند.
ارسال نظرات